دلتنگي ...


just for mrs kh

لطفا نوشته هايم را حس كن

درود به عشقم ...

امروز امتحان دادم خوب مي گيرم !

از يه طرف خوشحالم كه از امتحانام كم شد از يه طرف ناراحت كه ديگه شايد نبينمت !

نامه رو خوندين ؟؟؟؟

اخه من چي بگم ؟؟

من بي شما نمي تونم !

بي شما هرجوري مي كنم نمي شه !

بدون اخماتون !

بدون خنده هاتون !

بدون حرف زدنتون !

بدون نگاتون !

اخه اگه شما رو نبينم دليلي براي زنده بودن پيدا نمي كنم !

حالم اصلا خوب نيست !

دارم گريه مي كنم !!!!

حيف كه نيستين ببينين !!!!

اميدوارم شاگرد براتون بودم و از راضي بودين !

دووووووست دارم

بي نهايت !

هميشه به يادتونم و جونمو هم براتون مي دم !!!

به اميد ديدار بعدي و جون گرفتن دوباره ي من ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 11:1 توسط ساحل | |


Power By: LoxBlog.Com